Kredyt konsolidacyjny
Kredyt konsolidacyjny może być przeznaczony na:
- spłatę kredytu mieszkaniowego,
- spłatę pożyczki hipotecznej,
- spłatę kredytów np.: gotówkowych, ratalnych, konsumpcyjnych, samochodowych,
- spłatę debetów i zadłużeń na kartach kredytowych, płatniczych,
W ramach kredytu 30% kwoty Kredytobiorca może przeznaczyć na dowolny cel nie związany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Bank udziela kredytów konsolidacyjnych w złotych polskich na okres nie dłuższy niż 30 lat.
Kredyt może być udzielony osobom fizycznym które jednocześnie:
- posiadają zdolność kredytową rozumianą jako zdolność do spłaty kredytu wraz z odsetkami w umownych terminach spłaty,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
- posiadają obywatelstwo polskie lub prawo stałego pobytu,
- posiadają zameldowanie na terenie Polski,
- posiadają źródło dochodów,
- zabezpieczą spłatę kredytu
Warunkiem udzielenia kredytu jest:
- złożenie przez Wnioskodawcę wszystkich wymaganych przez Bank dokumentów,
- posiadanie przez Wnioskodawcę zdolności kredytowej,
- posiadanie prawnego zabezpieczenia kredytu, zaakceptowanego przez Bank.
Kredyt oprocentowany jest według określonej w umowie zmiennej stopy procentowej, ustalanej Uchwałami Zarządu Banku. Wnioskodawca składa w Banku wniosek o kredyt sporządzony według obowiązującego w Banku wzoru.
Do wniosku należy dołączyć wskazane przez Bank dokumenty spośród niżej wymienionych:
- dokumenty potwierdzające źródła i wysokość dochodów,
- dokumenty dotyczące prawnych form zabezpieczenia kredytu,
- zaświadczenia z Banków lub innych instytucji finansowych o posiadanych zobowiązaniach,
- inne dokumenty wymagane przez Bank konieczne do podjęcia decyzji kredytowej.