Call Center
Call Center – Infolinia SGB
Infolinia SGB zapewnia kompleksową obsługę klientów Zrzeszenia SGB. Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.
- bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay, GarminPay i Xiaomi Pay,
- karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki, wnioski o karty płatnicze, zastrzeżenie karty,
- informacja o promocjach zrzeszeniowych,
- informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.
Teraz dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:
- pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
- pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.