Nowa bankowość SGB24
Szanowni Państwo
W związku z tym, że w dniach od 01.11.2024r. do 03.11.2024r. bank będzie wdrażał system bankowy – bankowość internetowa będzie nieczynna.
Informujemy, że od 04 listopada 2024r. skorzystacie Państwo z nowej bankowości internetowej SGB24.
Co to dla Ciebie oznacza?
- Twój numer konta się nie zmieni.
- Twoje wszystkie karty płatnicze będą działać dalej. Nie musisz wymieniać ich na nowe.
Co czeka Cię w SGB24?
W bankowości internetowej SGB24 możesz przez całą dobę zarządzać swoimi pieniędzmi. Bezpiecznie i wygodnie.
Zaloguj się i…
- rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
- zarządzaj kartami
- ustawiaj zlecenia stałe
- zakładaj lokaty
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatności kartą czy odrzuceniu przelewu.
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na Twój numer telefonu wskazany w banku.
Logowanie
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.sblskalmierzyce.pl, przez wybranie przycisku logowanie SGB24 w prawym górnym rogu strony. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/.
Sposób logowania:
Twoje dane do pierwszego logowania zmienią się - przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek BL, np.
stary login: 12345678 , nowy login: BL12345678
- po wprowadzeniu loginu poczekaj na wiadomość sms z nowym jednorazowym hasłem do logowania (NIE WPISUJ STAREGO HASŁA),
- kiedy zalogujesz się tym hasłem aplikacja poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym już będziesz logować się do bankowości internetowej,
- hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery),
- małe i duże litery są rozróżniane przez system,
- nie należy stosować polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź),
- zalecane jest stosowanie znaków specjalnych tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &,*, !,
- zalecana jest częsta zmiana haseł, np. raz w miesiącu.
- po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz sms-a z kodem, którym zaakceptujesz to hasło.
Więcej na temat SGB24/SGB24 BIZNES dowiesz się z Przewodników dla Klienta, dostępnych na naszej stronie internetowej w zakładce - Usługi dodatkowe → Nowa bankowość SGB24
lub na stronie:
Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.
Do końca października 2024 r. możesz zalogować się do dotychczasowej bankowości internetowej (używając obecnych danych logowania), ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji.
SGB24 wprowadzamy dla Ciebie możliwie sprawnie i wierzymy, że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz zarządzać sprawniej swoimi finansami z telefonu. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj ją, a następnie pobierz z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i jej optymalne działanie.
Kontakt
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy w oddziałach, lub dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.
Z poważaniem
Zarząd Spółdzielczego Banku Ludowego w Skalmierzycach